'La gestió de CiU amb el beneplàcit del PPC equivalen a 10 anys de retrocés en el nostre estat del Benestar'

06-04-2012 | www.egar.cat

Ciutadans (C's), afirma que 'els ciutadans paguem més que abans per la sanitat pública i rebem menys serveis'

Un cop conegudes les alarmants dades presentades fa escassos dies pel Servei Català de Salut, Ciutadans Terrassa ha registrat avui al Parlament dues qüestions parlamentàries per obtenir del Govern una resposta per escrit sobre la situació actual de les llistes d’espera en el nostre municipi i quines mesures pensen adoptar per pal•liar-les.
C’s Terrassa vol conèixer en concret com pensa el Govern de la Generalitat rebaixar les llistes d’espera de l’Hospital de Terrassa i de l’Hospital Mútua de Terrassa. Els egarens pateixen molt més que d’altres municipis l’augment de les llistes d’espera en intervencions quirúrgiques i en probes diagnòstiques i des del Govern s’ha de poder garantir la qualitat assistencial i el dret a la sanitat pública.
Segons Patrícia Abad, coordinadora i portaveu de C’s Terrassa comenta que ‘Hem de posar de relleu i denunciar que nosaltres, els ciutadans, paguem més que abans per la sanitat pública i rebem menys serveis. Hi ha 84 mil catalans en llista d’espera, 25 mil més que l’any passat, és a dir, s’han incrementat en un 43% les persones que esperen un servei de qualitat en la sanitat pública. Nosaltres vetllarem per una sanitat universal, que garanteixi l’equitat, l’accessibilitat i a l’alçada de les necessitats dels ciutadans, just al contrari del que està portant a terme CiU i el seu soci, el PP’.